12/10/2007

Polo weekend!



Sambata am fost pentru prima data la un meci de polo….mi-am luat cu mine si caleideoscopul in idea de a vedea triplu acele corpuri minunate de barbati… cel putin asa imi imaginam eu :)
Am fost un pic dezamagita pentru ca am ajuns tocmai la sfarsitul jocului si nu am apucat sa vad prea mult…de aparat foto nici nu se pune problema, era asa de putina lume in sala incat daca as fi inceput sa fac poze cred ca as fi deconcentrat jucatorii cu blitzul :)
Dar am intalnit doi jucatori croati de polo care m-au impresionat, si nu prin corpurile lor , pentru ca asa cum spuneam am venit tarziu si nu i-am vazut, ci prin umorul pe care il aveau. Nu am mai ras asa de foarte mult timp…cred ca cel putin unul ditre ei trebuia sa fie actor….. anyway am avut un weekend aglomerat si plin de vicii :)

Niciun comentariu: